Regulamin

§1. Informacje o Firmie

  1. Sklep internetowy działający pod adresem www.farmana.pl (zwany w dalszej części Sklepem lub Sprzedającym), prowadzony jest przez:

Farmana Sp. j. Izabela, Alina i Piotr Nawrat

ul. Rynek 3
43-353 Porąbka
REGON: 240708836
NIP: 9372537468

Spółka wpisana jest do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Bielsku Białej, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000286167, NIP: 9372537468, REGON: 240708836


 

  1. Wszelkie uwagi, komentarze i pytania związane z działalnością Sklepu prosimy kierować na adres e-mailowy: sklep@farmana.pl lub telefonicznie w godzinach: 8:00 – 18:00 od poniedziałku do piątku pod numerem tel.: 33 8106226.

     

§2. Postanowienia Ogólne


 

  1. Niniejszy regulamin (zwany dalej również „Regulaminem”) określa sposób korzystania z usług Sklepu, zakres jego odpowiedzialności oraz inne informacje organizacyjne.

  2. Kupujący, składając zamówienie w sklepie www.farmana.pl, potwierdza tym samym zapoznanie się z treścią Regulaminu. Niezależnie od tego Regulamin jest wyświetlany kupującemu w procesie składania zamówienia. Ponadto (na podst. art. 384 § 4 KC) sklep udostępnia każdemu Kupującemu treść Regulaminu w formie pliku, który może być zapisany oraz odtwarzany wedle uznania.

  3. Sklep internetowy www.farmana.pl prowadzi sprzedaż detaliczną suplementów diety, wyrobów medycznychi kosmetyków za pośrednictwem sieci Internet.

  4. W celu skutecznego złożenia zamówienia niezbędny jest komputer z procesorem min. dwurdzeniowym (po dwa wątki obliczeniowe na rdzeń), 4GB RAM, kartą graficzną (16-bitowy zakres barw) obsługującą rozdzielczość 1920×1080 oraz przeglądarka stron internetowych (Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome), a także klawiatura lub inne urządzenia wskazujące, umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych.

  5. Informacje znajdujące się na stronach sklepu www.farmana.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Ceny oraz opisy produktów są jedynie informacją handlową. Klient składając zamówienie w sklepie składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu.

  6. Sklep internetowy www.farmana.pl prowadzi sprzedaż dla Klientów z Polski. Zamówienia składane i przyjmowane są w języku polskim.

  7. Ceny produktów w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT), wyrażone są w złotych polskich i nie zawierają kosztów przesyłki, które podane są oddzielnie w opisie każdego przedmiotu.

  8. Cena podana przy każdym towarze jest obowiązująca do czasu wyczerpania zapasów magazynowych.

  9. Sprzedający zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzenia nowych towarów do oferty sklepu, przeprowadzenia i odwołania akcji promocyjnych na stronach sklepu, bądź wprowadzenia w nich zmian.

  10. Sprzedający dołoży wszelkich starań, aby produkty widoczne w ofercie sklepu www.farmana.pl pokrywały się z bieżącymi stanami magazynowymi. W przypadku niedostępności całości lub części towaru objętego zamówieniem, Sprzedający niezwłocznie zawiadomi o tym Kupującego i ustali nowy termin realizacji zamówienia lub anuluje zamówienie i zwróci Kupującemu otrzymaną od niego sumę pieniężną (w przypadku „płatności z góry”).

  11. w przypadku dokonania zapłaty przez W przypadku sprzedaży promocyjnej, dotyczącej ograniczonej liczby towaru, realizacja zamówień następować będzie według kolejności ich wpływania, aż do wyczerpania zapasów objętych tą formą sprzedaży.

  12. Promocje w sklepie www.farmana.pl nie łączą się ze sobą. W przypadku towarów przecenionych żaden dodatkowy rabat nie ma już zastosowania.

  13. Do każdego zamówienia wystawiany jest dokument fiskalny:paragon lub faktura VAT, które stanowią potwierdzenie zawartej umowy sprzedaży. Dokument taki wystawiany jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki. W przypadku potrzeby wystawienia faktury VAT, w formularzu zamówienia należy podać wszystkie dane niezbędne do jej poprawnego wystawienia.

     

§3. Składanie Zamówień

  1. Zamówienia w sklepie internetowym www.farmana.pl składa siępoprzez wypełnienie formularza zamówienia dostępnego na stronach sklepu.

  2. W celu dokonania zakupu konieczne jest podanie prawidłowych oraz pełnych danych teleadresowych niezbędnych do realizacji zamówienia (imię, nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail). Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia znajdującego się na stronie sklepu www.farmana.pl.

  3. Sprzedający zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia w przypadku: błędnego/niepełnego wypełnienia formularza zamówienia, braku wpłaty należności w ciągu 5 dni roboczych od złożenia zamówienia (jeśli Kupujący wybrał opcję zapłaty „Płatne z góry”) lub w przypadku braku odbioru przesyłki przez Kupującego oraz w przypadku niemożności realizacji zamówienia wynikłych z przyczyn niezależnych.

  4. Kupujący może wprowadzić zmiany do złożonego zamówienia lub wycofać złożone zamówienie jedynie do momentu wystawienia przez Sprzedającego dokumentu fiskalnego, pisząc na adres: sklep@farmana.pl.

  5. Formy płatności:

Płatność z góry”:

- przelew na konto bankowe Farmana Sp.J. Izabela, Alina i Piotr Nawrat, ING Bank Śląski:27 1050 1070 1000 0023 2079 5145.

- poprzez serwis PayU (e-przelew, karty kredytowe VISA, MasterCard)

Płatność przy odbiorze” - należność zostanie pobrana przez kuriera w momencie doręczenia przesyłki.

 


 

§4. Czas Realizacji i Koszty Transportu

  1. Po złożeniu zamówienia, Kupujący otrzymuje e-mailem potwierdzenie jego przyjęcia. Realizacja zamówienia następuje:

- w przypadku zamówień „płatnych z góry” – do 2 dni roboczych po zaksięgowaniu należności na rachunku bankowym lub na koncie PayU Sprzedającego,

- w przypadku zamówień „płatnych przy odbiorze” – do 2 dni roboczych po przyjęciu zamówienia.

W obu przypadkach Kupujący otrzymuje e-maila potwierdzającego wysyłkę zamówionego towaru.

  1. Przesyłki wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej SIÓDEMKA.

  2. Koszt dostawy to:

- przesyłka kurierska – 13 zł

- przesyłka kurierska pobraniowa – 17 zł

- przy zamówieniach przekraczających 200 zł koszty przesyłki pokrywa Sprzedający (tylko przy wyborze formy płatności „płatne z góry”).

  1. Zamówiony towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu jako adres dostawy. Zmiana adresu doręczenia przesyłki po jej nadaniu wiąże się z opłatą 24 zł.

  2. Kurierzy firmy SIÓDEMKA doręczają przesyłki zazwyczaj w następnym dniu roboczym po jej nadaniu do godz. 17-tej. Kurier podejmuje 3 próby doręczenia przesyłki, dzień po dniu (dni robocze). Szczegółowy opis sposobu doręczenia przesyłek przez kurierów znajduje się na stronie https://www.siodemka.com

  3. Nieodebranieprzesyłki i jej zwrot do nadawcy skutkuje:

- obciążeniem Kupującego kosztami zwrotu paczki do nadawcy oraz ponownego jej nadania (13 zł + 13 zł, łącznie 26 zł) – jeżeli Kupujący zgłosi chęć ponownego nadania przesyłki i wyrazi wole jej odebrania,

- obciążeniemKupującego kosztem zwrotu paczki do nadawcy (13 zł) – jeżeli Kupujacy zgłosi chęć rezygnacji z zamówienia i nie wyrazi zgody na ponowne nadanie przesyłki.


 

§5. Zwroty

  1. Kupujący ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży produktów zakupionych w sklepie www.farmana.pl w ciągu 14 dni od ich otrzymania na zasadach opisanych w ustawie z 2.III.2000r. „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.)

  2. Zwracając zakupiony towar należy w pierwszej kolejności wypełnić i wysłać drogą elektroniczną formularz zwrotu – kliknij, aby otworzyć formularz. Jest to warunek konieczny odstąpienia od umowy. Powyższy formularz jest informacją dla Sprzedającego o chęci zwrotu. Następnie zwracane produkty wraz z wypełnioną papierową wersją formularza zwrotu i dowodem zakupu (paragon, faktura) należy wysłać na adres:

Farmana Sp. j. Izabela, Alina i Piotr Nawrat

ul. Rynek 3
43-353 Porąbka

W przypadku nie dołączenia formularza zwrotu cała procedura może ulec znacznemu wydłużeniu.


 

  1. Procedura zwrotu dotyczy tylko towaru nieuszkodzonego, nie noszącego widocznych śladów eksploatacji (np. zerwane folie zabezpieczające, plomby na opakowaniach itp.).

  2. Zwracane produkty powinny być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone przed przypadkowym uszkodzeniem. Sposób opakowania powinien odpowiadać właściwościom produktu.

  3. Przesyłkęnależy odesłać na adres firmy razem z dowodem zakupu (paragon, faktura ). Po otrzymaniu przesyłki i weryfikacji stanu zwracanych produktów sprzedający zwróci Kupującemu kwotę równą wartości zrealizowanego zamówienia, nie później niż w ciągu 14 dni(przelewem bankowym na konto wskazane przez Kupującego lub przekazem pocztowym pod adres wskazany w zamówieniu). W przypadku, gdy dowodem zakupu była faktura, Sprzedający wystawia fakture korygującą. Koszt wysyłki towaru oraz koszty odesłania towaru Sklepowi poniesione przez Klienta, nie podlegają zwrotowi.

  4. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.

  5. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniego poinformowania Sprzedającego.


     

§6. Reklamacje

  1. W momencie dostarczenia przesyłki zalecane jest sprawdzenie jej stanu oraz zawartości w obecności pracownika firmy kurierskiej. W wypadku, gdy przesyłka jest wyraźnie uszkodzona lub nosi ślady ingerencji prosimy o jej nie przyjmowanie.

  2. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27.VII.2002r. „O szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego” (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.)

  3. Sklep www.farmana.pl odpowiada za niezgodność towaru z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru Kupującemu. Kupujący traci uprawnienia, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi Sprzedającego o tym fakcie.

  4.